Podnikání nikdy nebylo jednoduché, a vždycky s sebou neslo jistá rizika. Mnoho lidí se do podnikání nehrne, protože mají hlavně velké obavy z toho, že by přišli o peníze. Když někdo rozjíždí podnikání, je nutné do něj vložit nejen svoje úsilí, ale i peníze, a když podnikání nevyjde, člověk o peníze přijde, a často si z něj odnese i dluhy, a právě proto podnikatelů spíše ubývá. Není hned nutné budovat firmu o mnoha zaměstnancích, bohatě stačí, když člověk odhodí strach a začne podnikat jako OSVČ.
Velkým problémem, který ale mají zejména menší firmy, je marketing. Velké firmy moc dobře ví že je nutné se o marketing starat během celé doby existence firmy, zatímco malé firmy nechtějí většinou za marketing utrácet, a to hlavně v začátcích podnikání. Je ale potřeba si uvědomit, že bez marketingu nemůže firma dlouhodobě fungovat. Marketing dokáže na firmu upozornit veřejnost a také dokáže zvýšit zájem lidí o služby či výrobky, které firma nabízí.
Některé firmy si najímají marketingové agentury, které se jim starají o kompletní marketing. Zajišťují nejen propagaci třeba v médiích, ale zajímají se i o to, jak si daná firma stojí v očích klientů a potencionálních zákazníků. V dnešní době je žhavým trendem digitální agentura, což je marketingová agentura, která funguje především online. Nemusíte nikam dojíždět a agentura na všechno dohlédne sama. Připraví vám plán na míru vašim potřebám, a díky tomu docílíte lepších výsledků.
Zaměřte se na online prostředí
Každá kvalitní agentura vám poradí, abyste se zaměřili na sítě. na online sítích se to jen hemží profily firem, které pochopily, že když budou vidět na sítích, zvýší se tím povědomí o jejich firmě mezi lidmi, a ti se snáz stanou jejich zákazníky. Je to tak jednoduché, jen je potřeba vědět jak se na sítích chovat, protože nevhodným chováním si naopak uškodíte.